sâmbătă, 14 aprilie 2012

Strobist: în misiune: Soprana Noapte, Pt. 1

Strobist: în misiune: Soprana Noapte, Pt. 1http://
strobist.blogspot.com/2012/04/on-assignment-night-soprano-pt-1.html              Mi-am cumpărat un ditamai flash-ul extern pentru DSLR-ul meu, adică un Metz 50. Se învârte în toate părţile, include un card alb pentru bounce şi un difuzor de lumină pentru unghi larg, are ghid de undă 50, ecran LCD, mai multe moduri de lucru inclusiv TTL şi HSS, și se alimentează cu patru acumulatori AAA care ţin pentru 350 de declanşări (chiar mai mult, aş zice eu).
Dacă n-aţi înţeles nimic din cele de mai sus, nu e o problemă. Important este că flashul îmi permite să realizez nişte fotografii mult mai bune în condiţii slabe de iluminare şi la distanţă mult mai mare decât o putea face flashul micuţ al aparatului. Uitaţi-vă pe fotografiile din DesperadosPuma partyRomanian Tuning Show sau Eros Show şi veţi vedea diferenţa sau credeţi-mă pe cuvânt când vă spun că este imensă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu